Page 36 - Faaliyet_Raporu_2018
P. 36

GENEL BİLGİLER


         MÜDÜRLÜKLERİMİZ

         2.ÖRGÜT YAPISI
         A  MÜDÜRLÜKLERİMİZ
         Belediye Meclisimizin 06/06/2007 tarih ve 127 sayılı kararıyla, 22 Şubat 2007 tarih ve 26442 sayılı Re-
         smi Gazete ’de yayınlanan Belediye ve Bağlı kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro Stand-
         artlarına Dair Yönetmeliğe göre, D7 grubunda bulunan Belediyemiz, norm kadro standartları cetveline
         göre, gerekli kadro ihdaslarını Meclis Kararı ile yapmıştır. Yönetmeliğe göre kadrolarımız uygun hale
         getirilip, memur ve işçi kadroları müdürlüklere dağıtarak Belediye Teşkilatı oluşturmuştur. Belediyem-
         iz örgütsel yapısında; 1 adet başkan yardımcısı ve 8 adet müdürlük, 2 adet amirlik, 2 adet birim ve 8
         adet şeflik   kurulmuş bulunmaktadır. Teşkilatlanmada oluşturulan her birim, kendi faaliyet ve görev
         alanları içerisinde faaliyetlerini sürdürmektedir.













             Cabir BALKIŞ             Serpil ASAL           Ali Mürtaze KURT            Hülya NAZLI
          İşletme ve İştirakler Müdürü  Yazı İşleri Müdürü   Mali Hizmetler Müdürü  Basın Yayın , Halkla İlişkiler
                                                                                      ve Muhtarlıklar Müdürü

















              Metin SELVİ         Sinem SAKALLIOĞLU             Güler KILIÇ         Volkan DADALOĞLU
          İmar ve Şehircilik Müdürü   Fen İşleri Müdürü     İnsan Kaynakları ve Eğitim   Destek Hizmetleri Müdürü
                                                                    Müdürü




         Çınarcık Belediye Başkanlığı 2018 yılında 8 müdürlük 8 şeflik, 2 amirlik, 2 biriminden oluşmaktadır.


















         36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41