Page 36 - Faaliyet_Raporu_2018
P. 36
GENEL BİLGİLER
MÜDÜRLÜKLERİMİZ
2.ÖRGÜT YAPISI
A MÜDÜRLÜKLERİMİZ
Belediye Meclisimizin 06/06/2007 tarih ve 127 sayılı kararıyla, 22 Şubat 2007 tarih ve 26442 sayılı Re-
smi Gazete ’de yayınlanan Belediye ve Bağlı kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro Stand-
artlarına Dair Yönetmeliğe göre, D7 grubunda bulunan Belediyemiz, norm kadro standartları cetveline
göre, gerekli kadro ihdaslarını Meclis Kararı ile yapmıştır. Yönetmeliğe göre kadrolarımız uygun hale
getirilip, memur ve işçi kadroları müdürlüklere dağıtarak Belediye Teşkilatı oluşturmuştur. Belediyem-
iz örgütsel yapısında; 1 adet başkan yardımcısı ve 8 adet müdürlük, 2 adet amirlik, 2 adet birim ve 8
adet şeflik kurulmuş bulunmaktadır. Teşkilatlanmada oluşturulan her birim, kendi faaliyet ve görev
alanları içerisinde faaliyetlerini sürdürmektedir.
Cabir BALKIŞ Serpil ASAL Ali Mürtaze KURT Hülya NAZLI
İşletme ve İştirakler Müdürü Yazı İşleri Müdürü Mali Hizmetler Müdürü Basın Yayın , Halkla İlişkiler
ve Muhtarlıklar Müdürü
Metin SELVİ Sinem SAKALLIOĞLU Güler KILIÇ Volkan DADALOĞLU
İmar ve Şehircilik Müdürü Fen İşleri Müdürü İnsan Kaynakları ve Eğitim Destek Hizmetleri Müdürü
Müdürü
Çınarcık Belediye Başkanlığı 2018 yılında 8 müdürlük 8 şeflik, 2 amirlik, 2 biriminden oluşmaktadır.
36