TALEPLERİNİZİ BEYAZ MASADA ÇÖZÜYORUZ

Vatandaşlarımızın talep ve şikayetlerine Beyaz Masa personelimiz tarafından anında cevap verilmektedir.

Belediye hizmetleriyle ilgili tüm istek, şikayet ve taleplerinin anında değerlendirildiği, Basın Yayın , Halkla İlişkiler ve Muhtarlıklar Müdürlüğüne bağlı olan Beyaz Masa hizmetine ulaşmak çok kolay!

Çınarcık Belediyesi 444 04 77 nolu telefon ve 0538 442 40 40 Whatsapp hattından , cinarcik.bel.tr sitesindeki Beyaz Masa online destek sisteminden, belediyemizin sosyal medya hesaplarından ayrıca Çınarcık Belediyesi giriş katında bulunan Beyaz Masa birimine bizzat başvurabilirsiniz.

Beyaz Masaya gelen tüm istek, şikayet ve talepler kayıt altına alınıyor, ilgili birimlere yönlendirilmesinin ardından takibi yapılarak, çözüme kavuşturulmasının ardından vatandaşın  bilgilendirmesi sağlanıyor. Beyaz Masa da, mesai saatleri dışında gelen müracaatlar da nöbetçi personel tarafından kayıt altına alınarak nöbetçi birimlere yönlendiriliyor ya da bir sonraki mesai gününde değerlendirilmek üzere raporlandırılıyor.

Beyaz Masa hizmetinin, vatandaşın belediye hizmetlerine erişimi ve taleplerinin çözümü noktasında çok önemli bir görevi olduğunu belirten Çınarcık Belediye Başkanımız Numan Soyer, “Beyaz Masa Hizmeti sayesinde vatandaş, en kolay ve hızlı bir şekilde istek ve taleplerini iletme ve çözme imkanı bulmaktadır. Yapılan tüm başvurular kayıt altına alınmakta ve takibi yapılmakta, neredeyse tamamı çözüme kavuşturulmaktadır. Tüm çabamız Marmara’nın İncisi Çınarcık’a daha iyi ve daha modern hizmeti sunabilmektir” dedi.
 

11.06.2020 14:00

Tüm Haberler İçin Tıklayın

274 Defa Görüntülendi

Son Haberler

Egemenlik kayıtsız şartsız
milletindir!